Asiakkaat – asiakasreferenssit arjessa

Asiakkaat – asiakasreferenssit arjessa

Muistatko sen hetken, kun olit tehnyt kaupat asiakkaasi kanssa – kädenpuristus, hymy ja yhteisen työn aloittaminen. Molemmilla osapuolilla iloinen ote hommaan ja ajatuksena, että nyt tehdään molemmille hyvää. Projekti sujui hienosti, yhteistyö toimi koko kuljetun matkan sekä lopuksi maksukin tipahti tilille ajoissa tai ehkä hieman ennakkoon. Lopuksi sait vielä sähköpostin asiakkaaltasi, kuinka hienoa oli tehdä töitä kanssasi. Hän perusteli muutamalla sanalla tekemisiäsi ja antoi ylistyssanoja. Luit viestin, iloitsit saamastasi palautteesta ja arkistoit sen sähköposteissa muistoihin.

Tietämättäsi laitoit sen arvokkaan timantin piiloon kassakaappiin, kun se olisi pitänyt laittaa näyteikkunaan ihasteltavaksi. Asiakkaasi antama palaute tai suositus on maailman paras ja tehokkain markkinointityökalu. Sen avulla brändisi saa nostetta sekä nimenomaan positiivinen palaute herättää uusien asiakkaiden huomion sinua ja yritystäsi kohti. Miksi emme käytä tätä työkalua hyväksemme? Miksi emme kerää palautteita? Miksi emme käytä tätä arvokasta tapaa kehittää toimintaa hyväksemme?

Pohdimme joulua ennen ystäväni valokuvaaja Petteri Löppösen kanssa referenssejä. Päätimme alkaa tehdä yhteistyötä. Haluamme tänä vuonna tarjota tällaista referenssiyhteistyöpakettia toisille yrityksille. Muodostamme aika tappavan hyvän tiimin – Petteri yritysvalokuvaajana hallitsee tekniikan, valokuvauksen ja videot, ja minä viestinnän ammattilaisena hallitsen kielen ja sen käytön markkinointitarkoituksiin. Uskon, että tarjoamallamme palvelulle on kysyntää. Olisitko Sinä kiinnostunut?

Miksi referenssikuvaus kannattaa teetättää? 

Kaikki asiakkaat haluavat kuulla tarinoita tekemisestä. Nämä tarinat ovat yksi yrityksen tärkeimmistä työkaluista, koska referenssi on suosittelun vahvempi muoto, referenssi on erinomainen keino poistaa ostajan pelko ja referenssi on CV toimitetuista palveluista.

Yrityksen arki on yleensä nopeatempoista ja kädessä oleva kulta jää käyttämättä. Kun ulkopuolinen parivaljakko tulee tekemään tarinat puolestanne pientä maksua vastaan, saatte käyttöön arvokasta markkinointimateriaalia helposti ja vaivattomasti vähentämättä työpanosta omassa työssänne ja myynnissä.

Asiakasreferenssi, yritysreferenssi ja yritystarina

Tarjoamme kolmenlaisia palveluita, joista jokainen yritys voi valita tarpeeseensa sopivan. Jokainen kokonaisuus on valmis pakettinsa, joka voi kuitenkin räätälöidä vastaamaan yrityksen yksityisiä tarpeita.

 

NAPAKKA 

Tässä paketissa saat ammattimaisen kuvan ja lyhyen tekstin (140 – 180 merkkiä). Ideana on napakka mainos esim. sähköpostiviesteihin, uutiskirjeisiin tai verkkosivuille.

 

TARINA

Tässä paketissa saat 1 – 3 ammattimaista kuvaa sekä tekstin (500 sanaa). Ideana on markkinoiva teksti mm. yrityksen tiedotteeseen, artikkeliksi hyvin tehdystä työstä, blogipäivitykseksi yrityksen verkkosivuille.

 

OMIN SANOIN

Tässä paketissa saat 1 – 3 kuvaa, tekstin (500 sanaa) ja videon (max 3 min). Ideana on tuottaa markkinoiva video sekä teksti mm. yrityksen tiedotteeseen, artikkeli hyvin tehdystä työstä, blogipäivitys tms. Niitä kelpaa jakaa sivuillesi ja linkattavaksi sosiaaliseen mediaan.

 

Ota yhteyttä ja aloitetaan työt!