Hennaksi | Henna Eklund Yritystarina | Hennaksi

Jokaisella yrityksellä on oma tarinansa | Hennaksi Yritystarinat

Lisätietoja

 

yritystarinat  |  asiakastarinat  |  yrityksen ilme esiin


 

Miten yritystarina kerrotaan iskevästi, osuvasti ja koukuttavasti. Mitä yritystarinassa kuuluu olla? Jos yrityksestä kerrotaan tarina, miten se rakennetaan? Onko se kuin romaani? Mikä on yritystarinan idea?

 

Kirjoitin siitä blogipostauksen, missä nostin esiin hyvän yritystarinan keskeisimmät elementit. Hyvän yritystarinan kautta tuotteesi, työsi ja ammattitaitosi välittyy asiakaskunnallesi parhaiten. Yritystarinan kautta teet ammattitaitosi näkyväksi, esimerkit positiivisesti jaettavaksi ja saat asiakkaasi seuraamaan ja odottamaan sinulta lisää.

 

Hyvä yritystarina on tarkoitettu asiakkaille. Yritystarinasi tulee ymmärtää asiakaskuntasi tarpeet, sen tulisi sisältää henkilökohtaisia kokemuksia ja olla luotettava, samaistuttava. Kukaan meistä ei ole supermies tai -nainen ammatissaan, vaan olemme käyttäneet paljon verta ja hikeä ammattitaidon haalintaan. Näytä nämä taidot asiakkaillesi tarinasi kautta, nosta ne esiin. Älä ole vain ammattitaitoinen, alansa paras ja nopein tai luotettava, kokenut ja laadukasta jälkeä tekevä yrittäjä. Nosta esille, että olet elantoa perheelleen hankkiva henkilö, jolle työ on ylpeyden aihe.

 

Olen tehnyt mm. seuraavat tarinat:

 

 


Hennan kanssa oli helppo työskennellä. Hän toimi itsenäisesti, mikä oli helpotus meille, koska meidän ei tarvinnut miettiä asiaa. Toimitimme alussa vain aineiston ja sitten oikoluimme valmiin tarinan. Tarina oli lämminhenkinen ja koskettava, aivan loistava.

– Ari Silvan, Laatukoru Oy –


 

Haluatko, että minä autan sinua kertomaan yrityksesi tarinan?

Kaipaatko apua asiakastarinan kirjoittamisessa?

Ota yhteyttä!

 

© 2019 Hennaksi | Henna Eklund
All Rights Reserved. Kaikki oikeudet pidätetään.
Tietosuoja- ja rekisteriseloste + jotain evästeistä.