viestintästrategia Tag

Kun haluat vahvistaa viestintääsi, muista, että mielenkiintoisen yrityksen viestinnässä korostuvat juuri sisällöt – tarina, merkitykset, tarttumapinta. Jokainen yrityksen jakama viesti asiakkaalle tai yhteistyökumppanille on osattava rakentaa sitouttavasti. Hyvin suunniteltu sisältö tarinallistaa yrityksen palvelut asiakkaan suuhun sopivaksi, tarpeita kutittelevaksi ja mielikuvia herättäväksi. Sama tarve on niin...

Viikolla julkaistiin viestinnän ammattilaisten tutkimus 2017. Tutkimus kartoitti viestinnän ammattilaisten työkuvaa ja ammattiosaamisen kehitystä. Lisäksi tutkimus nosti esiin asioita, jotka nousevat keskiöön tulevaisuudessa viestinnän asiantuntijoiden työnkuvassa. Yhä useammassa yrityksessä on tarvetta viestijöille, sisällöntuottajille, viestinnän ammattilaisille ja asiantuntijoille. Olen samaa mieltä. Kirjoitustaito on hiipunut hiljalleen, puhevaltaisessa työssä...

"Pistetään verkkosivut pystyyn, siirretään nuo turhat puhelinvastaajat pois ja siirrytään digiaikaan. ATK-tuki osaa hoitaa tekstit verkkoon." Ihania ja tuttuja lauseita, eikö? Tuolla tavalla viestinnälle ja selkeille ohjeistuksille kävi, kun astuimme digiaikaan. Yleisin vastaus avunpyyntöön on: "Katso verkkosivuilta. Siellä ne kaikki tiedot ovat." Olen pohtinut viime...